Road trip!

Bilder från resans gång...


Sandra bakom ratten på vägen ner.
Klockan 07.00 åkte vi ifrån Kövra och visste att vi hade 80 mil framför oss i bil. Trots det var vi alla 5 på gott humör, sakta men säkert närmade vi oss målet..


Maria, Malin och Emilia i baksätena


Oooops, jag hade visst lite tå-ludd ;)


Hoppa Sandra, HOOOPPAAAA!!

Efter vääldigt många kisspauser och en del ätande var vi tillslut framme i Ullared!
Klockan 18.30 rullade vi in på Gekås parkeringen och vi hann med en 1½ timmes lång(kort) shopping tur i varuhuset)


På motellrummet (som snarare var en radhus lägenhet) hade vi efteråt sk. "lucköppning", vad köpte vi igentligen?? Och eftersom det är väldigt svårt att gå 5 stycken i lag, så hade vi ngen aning om vad de andra köpt, man visst ju knappt själv vad man köpt.


Jag visar upp mina första fynd.


Malin kollar med stooor spänning!

Efter den sk. lucköppningen, duschade vi och somnade nog för klockan 22 allihopa.. Vi var trötta!!

Dagen efter ringed klockan klockan 06.00 för att vi skulle vara först i kön in!


06.30 var vi framme vid portarna och vi var nästan först på plats.. Inte särkilt mycket folk och strålande sol. HÄRLIGT!


Jag går lös på alla hyllor.

Efter andra turen in i varuhuset bestämde sej jag och Sandra för att NU skulle vi inte in någon fler gång-3 gånger räcker gott och väl!
Så vi hittade en liten mysig park där vi satte oss och solade i den hettan som var!
Långt där framme kunde man skåda Gekås entré :)






När Sandra vilade och de andra var på NetOnNet så passade jag på att läsa lite i solen.

Våran plan på att inte gå in i varuhuset något mer...sprack!! 2 gånger sprack den dessutom!!
5 gånger besökte vi Gekås allt som allt!!


"Zeppilinare" Sandra?!?!


Jag "posar" i min nya outfit! (ignorera det förvridna ansiktet)


Till våra två motellrum ingick 2 parkerings latser.. Vi ville få valuta för det vi betalat för och parkerade på detta vis!!


Vi väntar på resten av tjejerna för att få gå ut och käka på Lördag kväll!





Innan vi åkte hem gatt vi möblera om i bilen för att överhuvudtaget få plats.. säten skulle fällas och bilen skulle dekoreras.. Vi åkte ju hemmåt på national dagen!!


..ett par kilomter senar fick vi stanna och plocka av ballongerna då dom var på väg att blåsa av!
Ytterligare några mil senare var även flaggorna borta :)


Jo då visst fick vi plats tillslut... Men våran käre Chrysler slet nog rätt hårt av all last..


På vägen hem stannade vi för att försöka knycka några ormbunkar... det gick dock inte så bra :(


...Fråga inte!! ;)

Vägen hem var lång, säkert dubbelt så lång som dit fast vi tog samma väg ner.. Konstigt.. ;)
10.15-22.30 var reselängden hem.. men även på vägen hem skulle vi äta och kissa..

Jag hade en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Jag hade också en toppenhelg!

2010-06-08 @ 20:37:37
URL: http://gardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0