Mys dag!

Dagen igår vart riktigt mysig!!

Att vara ledig med barnen, en dag mitt i veckan är verkligen välbehövligt ibland.
Vi hann med allt vi skulle och lite till.

*Hab. barnen var jätte duktiga att samarbeta och båda hade roligt.

*Bil byte med Mogge (som visserligen inte var planerat, men Chryslern ville inte starta) och medans vi väntade på Mogge hann vi leka i gräset utanför Hab.

*En fika och lek hos gammelmomman.

*En tripp på Ö&B

*Mathandling på MAXI och även glassätning på MAXI. Alfons stannade som vanligt i lekrummet och hade kul, Kelly följde med mej och vi hade också jätte kul.

*En sväng på barnens hus för att kolla efter solglasögon till barnen och skyddsnät till studsmattan.

*Kaffe och lek ute hos Evy.

*besök av Susanne

*och ännu en senare kväll än vanligt, klart barnen ska få passa på att leka ute liiite längre än vanligt när det äntligen går! Dessutom börjar dom inte först klockan 9.30 idag så..

Jag önskar att man hade fler av desa tillfällen med barnen mitt i veckan, det är verkligen kanon att få rå om dom lite extra ibland, så länge dom är friska så är det kanon!!

Nu ska jag mysa i soffan med Alfons, KElly sover än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0