Mycket vill ha mer :)

Varför nöja sej med en resa till Ullared, när man kan få två? =)



Framme i Ullared 04.30...trött men ej sov-trötta...tyvärr..


snyggare än så här blir man inte efter att ha vart vaken i över ett dygn.


Min första (utav 3) kundvagnar som jag fyllde inne på Gekås. Dom är fullstora vagnarna och för detta betalade jag...*trumvirvel*...1300:-


Barnen lekte julafton i morse när dom packade upp leksakspåsen jag hade till dom :)


till Mogge 1 linne, 3 t-shirtar, kalsonegr och ölkorv


Aquatex jacka och ett grönt galonställ till Alfons, vindjacka och rosa galonställ till Kelly


2 varsinna kepsar, badskor, galonhandskar och varsin sjal till barnen.
(Kelly har bott i Ullaredskapan idag)


Det lilla i klädväg jag köpte till Kelly:trosor, strumpor, vit Ullaredströja, tallrikar och servetter till hennes kalas samt pysselpapper till inbjudningarna som ska tillverkas.


Till Alfons, rosa skjorta, jeans, pyamas, boxershorts, mjukisar, vit Ullareds tröja och arbets handskar.


Till mej: 2 långärmströjor, cardigan, pyamas (min första i vuxen strl)


Till mej: långbrallor, 2 cardigans och en omlott t-shirt


Till mej: Fest klänning (när är festen??)


Till mej: baggy jeans och stuprörs jeans


Till mej: 2 sjalar, 6 par trosor, massa strumpor, leggins, BH, Ullaredströja (såklart!!)


Till Mogge: ett regnställ


Och lite annat smått och gott!!

+ att jag köpte ett fåtal presenter till några som snart fyller år...


På vägen hem var vi såhär pigga :)


Och bitvis lånade jag Kellys kepa för att dölja en mycket "bad hair day"

Kul hade vi och resan upp och ner gick bra, tiden gick fort... Tack för den här helgen Sandra!!


Kommentarer
Postat av: Marleen

Vi har din syster här, hon är söt och förvirrad...



Men jag måste nog sätta dig i kategorin "tokig" om du verkligen åkte ner till Ullared igen!!!!????



:)

2010-06-20 @ 22:50:38
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: Lola

Det ante mig att det var dit ni åkte igen! :-D

2010-06-21 @ 06:45:49
Postat av: Joanna

Ullared TVÅ gånger inom loppet av Ja ingenting! Jag är imponerad.. :) tror jag måste besöka de själv snart.. :)Meeen du,när ska den här säsongen av ullared börja sändas egentligen? Gissar att du kommer vara med?;) Hoppas allt är bra med er.. Kram

2010-06-22 @ 00:10:36
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Desirée

Jäklar vad du handlat! Jätte fina saker! Får jag fråga vad detta gick på? Så man får ett hum om hur mycket de kostar där. Vill åka dit i sommar jag med =)

2010-06-22 @ 09:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0