FYNDEN!

Jag börjar med att visa bilder på fynden jag gjorde nere i Ullared, på Gekås..

Håll i hatten, här kommer det massa bilder!!


Jeans till Alfons 29:- styck!


Till Alfons


Alfons


Alfons


Alfons


Kellys


Kellys


Sådan mor, sådan dotter... såklart!!


KEllans


långa linnen- mina


2 par jeans, 2 pack leggings, trosor- mina!


Linne, BH, Kjol (10:-) och skärp- mitt


Klänningar-mina!


Tröja, 3/4 byxor, shorts- mina!


Linne brallor och jeans- Mogges


2 linnen och shorts- Mogges


T-shirt och huvtröja (baksidan på tröjan som syns)- Mogges


ram


Såpbubblor, spadar, musse pigg paraplyn, sand leksaker, vattenflaskor och Händige Manny handduk- barnens!


ULLAREDS tandkräm, diskborstar, ögonfrans färg, smink och en fäll pall.. MITT!


och givetvis... en varsin Ullareds tröja var till hela familjen :)
(Mogge vart kanske inte överlycklig över den ;))


Modellar i morse innan dagis!!

Givetvis vart det en massa annat småkrafs, så som: plånbok, sjal, solbrillor, bomulls leggings, shampoo, godis, fler trosor osv... som jag inte orkade fota...

Tur att jag ska dit igen i sommar, för jag vet mer som jag vill ha!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0