************

Gårdagen erbjöd en liten stads tripp för hela familjen, dels för att köpa Evys förtidiga födelsedags present och dels för att Mogge skulle hjälpa min morbror med någon bil..

*Innan vi åkte städade jag medans Mogge och barnen var ute och skruvade på Golfen

*Undertiden Mogge hjälpte morbrodern så passade jag och barnen på att smyga iväg och köpa plant :)

*Middag och fika vart vi bjudna på hos gammelmomman, så det bekymmret slapp vi.

*På vägen hem svängde vi in till Evy och där var även Emma, Maritha och Ingvar. Barnen lekte med Emma och vi vuxna satt ute och drack kaffe ända tills det var dags för barnen att sova.








Hahaha! Godis kladig Emma, så snygg!!


Idag har jag och barnen vart ute och satt planten medans Mogge trimmat lite på gården - det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0