Borta bra men...

.. Ja ni vet hur det är!

Alltid när man väl tar sej hemmifrån och tycker att det ska bli sååååå skönt, så saknar man alltid familjen hemma. Jämt!

Vi är iallafall i Ullared nu och har hunnit med affären Gekås, inte mindre än 4 gången på 1½ dygn..Imponerande va?!

En hel del har inhandlats, mycket skratt, 5 trötta tjejer, mååånga timmar i bil och lika många lär det bli på hem vägen imorgon.. Bilder kommer så fort jag vågar erkänna för mej själv hur mycket jag handlat..



(hittade en bild på mej och Kelly här på Emilias dator)

NU ska vi sova, det känner på att sitta i en bil ca 11 timmar, sova, klliva upp klockan 6 för att vara på plats i kön in till affären klockan 06.30!! Dessutomm har jag skavsår och har fått gå barfota heela dagen..

Här nere är det sommar och 22 grader varmt!!
Ok, jag tar med sommaren upp till Jämtland!

Kommentarer
Postat av: Marleen

4 gånger!!! imponerande



Ni måste åkt långtradare ner, eller hur ska ni få hem allt:):):):)



Hoppas ni har det trevligt i alla fall, men SOLEN lämnar du kvar här!!!

2010-06-06 @ 07:12:05
URL: http://zasett.blogg.se/
Postat av: A

god morgon! :)

2010-06-06 @ 07:36:53
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0