VEKLING!!

Igår kväll var jag riktigt på hugget att gå ut på Fröjdholmen... Idag har jag INGEN lust alls, inte en gnutta vill eller tänker jag gå!!

Hela förmidagen har gått åt till att bråka med barnen, verkligen hela. Tillslut var jag så arg att jag visste inte riktigt vart jag skulle göra av mej själv :(

Åkte till Hugo och grattade han på hans 4-års dag. Där mådde Alfons inte alls bra av alla höga ljud, så han var mest ledsen och grät. Mogge tog då med han till farfarn och hälsade på där istället.

En stund senare promenrade jag och Kelly ner till Isabelles 1-års kalas..

Ett tag senare tog vi en promenad till Evy och Nini, där vart vi bjudna på mat när Mogge och Alfons kom.

Och nu sitter jag här hemma med sovande barn, en make som fixar med bilen innan bil semestern och utan någon som helst lust att göra något alls..

Bråkiga barn och barnkalas tar verkligen knäcken på mej!!!

Dammsugaren ska jag dra ett varv och hänga tvätt, det är min Lördags kväll det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0