Väl hemma...

... väl hemma så somnade inte bara barnen på studs, utan även föräldrarna!!

Dagen efter insåg vi att kylskåpet var tomt, riktigt tomt! Så en tripp till stan för att handla mat vart det, en kamera slank också med, så nu äntligen har jag en kamera (en semester försent bara;) )

Hela dagen var jag enormt trött, så för att hålla oss vakna besökte vi både Evy, min farfar och Görel och min pappa i dera shusbygge (nej nej, inge avundsjuk alls!! INTE!!...bara superduperjätte mcyket, men det erkänner jag aaaaaldrig!!)

resten av kvällen tror jag inte vi gjorde något alls...? Jag minns inte...


Idag har jag och barnen tillsammans med Emilia och henns barn vart i lekparken i Myrviken, vid dammen i Hackås, alla badade utom jag och även hemma hos familjen Jensen... Mysigt var det fast att barnen vart lite vrånga hela dagen...



'






Erik och Alfons badar




kelly lånar Isabelles bad mojäng




SÖT NÖT!!!

Ikväll var vi även och kikade på ett hus.. Eller jag rättar mej själv, det har nog varit ett hus en gång, nu är det väl snarare..... en blivande majbrasa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0