Vad är väl en kväll på Fröjdholmen....

...när man kan storstäda köket.

Igår var vi till svärmor och uppvaktade henne på hennes födelsedag, vart bjudna på gott fika ute i solen och barnen lekte bra med vatten och kusin Engla :)

När vi kom hem på eftermiddagen hade barnen sovit sej igenom alla milen hem, så vi slängde ihop middag och sen gick Mogge och barnen ut så jag fick städa köket.

Stor städa köket!!

Ni vet, det börjar bli dags för den guds förgätna, "inför-semester-städningen" och jag H A T A R den, men älskar den när det väl är gjort!

Så nu är köket skinande rent, alla skåp är torkade och jag lyckades få till 4 stora påsar proppfull med skräp. Varför sparar man på massa rat?!

Så nu är det ett rum i taget som ska städas, grundligt! Allt utom alla golv, det tar jag sist, dom blir ändå så skitigt när man städar över allt.

Mogge och barnen hade vattenkrig och hoppade studsmatta ända tills klockankn var närmare 21 på kvällen, ytterligare en timma tog det innan dom var i säng.

Kelly och sin älskade grytvante som var det ända hon ville köpa när jag och Sandra var på stan med henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0