Underbara dagar!!

Åhhh vad det är härligt med semester! Ni kan aldrig ana...

Igår tillbringade jag, mina barn, Tommina och hennes barn dagen i Hackås på badplatsen, kanon väder och härligt sällskap alla 5!
Barnen stormtrivdes och jag tilloch med doppade mej :)















Efter att vi badat samt ätit sen lunch och fikat hos Tommina, åkte vi hem och badade i bassängen.



Fixade iordning lite mat och åkte sedan till Vattjoms badplats och käkade middag med Mogge efter att han slutat skolan.



En sväng till Evy och Nini och tog sedan med dom för att kolla på Huset i Rogsta för tredje gången (gillt!!) :)


Idag har det inte vart lika underbart väder som igår, så denna dag har vi spenderat på Djungelhuset (tillsammans med resten av Östersunds befolkning och alla Norska turister) även idag med Tommina m. barn.

Efter det en tripp till Lillänge och sedan MAXI.

Ikväll har vi lyssnat på åskan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet faktiskt inte riktigt vart vi var, haha. Vi åkte mot Gällö och sen svängde vi av en liten bit innan. Svårt att förklara.



Mysiga bilder!

2010-07-13 @ 22:53:26
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0