Till anonym!!

En anonym komentar har frågat mej varför jag ska dra med så små barn överhuvudtaget..

Svaret till dej lyder: Varför inte?! har vi valt att skaffa barn så måste även barnen få vara med och man som vuxen får anpassa resor osv. efter dom.. Visst är det jobbigt för barnen bitvis att åka långt, men det är det ju för oss vuxna med. Så menar du "anonym" att vi som har barn i 3-4 års åldern ska hålla oss hemma, oavsett vad? Jag förstår inte att man ens ifrågasätter en sådan sak!!
Barnvakt är heller inte en självklarhet för alla när det gäller flera dagar.. Så vill vi iväg på något, så kommer barnen med! Thats it!!


Någon annan som har någon dum fråga??


Kommentarer
Postat av: Lola

Nämen så dumt!

Göteborg är ju inte världens ände precis. :-D

Undrar om personen tycker lika om de som reser utomlands med sina barn?



2010-07-31 @ 20:23:24
Postat av: macknow

Ja du Lola, man undrar ju hur folk tänker!

2010-07-31 @ 20:42:01
Postat av: Desirée

Haha jag kan inte låta bli att skratta... Hur fan kan man ställa en sån dum fråga!! Den som frågade kan verkligen inte ha barn!!!! Stå på dig =) Kram

2010-07-31 @ 23:51:00
Postat av: Mona

I så fall är jag jättehemsk, för vi har dragit iväg med barnen på sverigesemestrar från det att de var runt året.

De har fått somna i sina sängar och sen har vi lyft över dem till bilen seeent på kvällen. Tyckte det gick hur bra som helst.



Däremot skulle jag själv inte ta med dem på långa flygresor när de är små.

Vi har ju haft några 10-14 timmarsflygningar där det har varit någon liten som har vägrat sova och skrikit nästan hela tiden. Inte roligt för varken föräldrarna eller andra passagerare.

2010-08-02 @ 17:53:10
Postat av: Anonym

Klart ni ska ha med både alfons o kelly, har man med en kan man ju lika gärna ta med båda, tänker jag. Och visst är det jobbigt att sitta flera timmar i en bil, speciellt för ett barn. Men vad som funkar bäst för er vet ju NI bäst, ingen annan. Så ta med båda!!

2010-08-02 @ 21:44:52
URL: http://m-mammatill2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0