Rogsta eller inte Rogsta...

.. det är frågan..?!

Vi har just vart och kollat på hus i Rogsta lite bortanför Hackås, underbart läge, stort hus men ganska mycket att göra på det.
Farfar ska följa med oss och kika vad han tror om det på Onsdag.

Detta är alltså ett "jag-kan-gå-naken-på-gården-hus" och jag som sagt att jag vill bo i ett villa område..
Meeen, blir man kär, så blir man!
Lummig gård med mycket busskar, gäst hus, timmrad jordkällare, nära till sjön och LÄGET!!

Dessutom (om det är possitivt eller negativt vet jag ej) så kommer vi bli grannar med mommas syster och hennes "gubbe".

Något som är negativt är att det är 6km grusväg, men bara man tar sej ut på 45:an så har vi ju kanonväg hela vägen in till stan sen :)



Gästhuset




Nära till sjön


Uppfarten..



Så ett litet tjuvkik.. men nu får vi se vad som händer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0