Road trip!

Igår bokade vi en liten tripp till Stockholm tillsammans med barnen, vi åker på Tisdag och Kommer hem Fredag eller Lördag.
Mycket mysigt ska vi försöka hinna med, framför allt sånt som är roligt för barnen-skansen, grönalund osv..
Åhh vad jag längtar, det är våran första semester tripp med båda barnen!

Även idag ska jag och barnen på en liten roadtrip, ända till Kälarne till Mimi m. familj!
Det var inte igår, så det ska också bli roligt!!



Igår kväll hade jag en liten loppis med Petra här hemma, så nu ser hallen ut som ett kaos med alla möbler som står där... Men skönt att bli av med lite innan man flyttar, när nu det blir :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet ju att jag förmodligen kommer behöva en hel del möbler första augusti så hiva inte iväg allt för jag köper gärna ;-)

2010-07-15 @ 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0