lyx!!

Visst är det väl lyx när man kan vara ute och gå i solen, äta mjukglass, uträtta några ärenden på stan, käka middag på en uteservering och hela tiden ha trevligt sällskap OCH ha betalt för det!!??
Det tycker iallafall jag!!

Jag och min brukare har just kommit tillbaka till hans lägenhet efter att ha vart ute från klovkan 11 i förmiddags.. Riktigt trevligt har vi haft och jag klaga inte det minsta!! :)

Marlene: Jag jobbar ju både som personlig ass och på förskola, så när jag jobbar till 21 är det som ass :)

Om drygt en timme gör jag helg  och det känns toppen! Nu hoppas vi bara att vädret håller i sej!!


Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Mona

Räkmackejobb......

:-)

2010-07-02 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0