Lat dag!

Idag är det lagomt väder för barnen och mej att inte göra ett skvatt, inget nödvändigt och inga storslagna planer.
Sånt måste ju också hinnas med på sommarlovet ju!

Förmiddagen spenerade Alfons framför www.Playhousedisney.se och spelade spel (jätte bra spel som faktiskt innefattar en hel del av hans Hab. träning) och jag och Kelly mös i soffan fraför Emil i Lönneberga.

Käkade lite lunch och sedan åkte vi till Dollarstore och köpte lite "krafs" såsom: ljus i sommarfärger, solbrillor till Alfons, rengörings sprayer, glass, festis och något mer måste det ha vart, eftersom summan slutade på 344:-  ;)

När vi kom hem kom svärmor och moster Anita hit och drack en kopp kaffe medans barnen plaskade i bassängen på altanen.

Nu myser dom i soffan igen och jag funderar på om jag ska hänga tvätten i maskinen...

Ikväll ska jag till Petra och dricka kaffe iallafall, vi bor tydligen för nära för att umgås ofta :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0