Just nu....

.. känns det inte som om det är ett dugg synd om mej som ska iväg och jobba i morgon, snarare tvärt om!
Jätte tråkigt att känna så, men så är det. Att jag dessutom inte ska hem först på Fredag känns ännu bättre.
Måste jag säga att vi har två trotsiga barn här hemma?

Just nu ligger dom i sängen, Alfons är tyst men Kelly skriker... i vanlig ordning :,(


Annars idag så har Emilia,Erik och isabelle vart här hos oss på förmiddagen. Vi bjöd dom på lunch i form av köttbullar som jag rullade på morgon kvisten bla.

Barnen lekte iallafall bra och klädde ut sej!!


Prinsessan Alfons


De tre prinsessorna


Bi drottningen Erik


En ledsen prinsessa som stöp i trappen på den "dumma" klänningen..

Efter dom åkt for vi till Oviken för att kolla på det nya stjärnskottet Ella. Jätte söt och jätte busig!!



Väl hemma stod grillning på shemat, japp, här skiter vi i om det regnar! Har man bestämt grillat, då blir det grillat!

Nu har jag just vart upp till Kelly och jag tror att hon somnade.. Varken jag eller barnen har återhämtat oss riktigt efter semester trippen, så trött är bara för namnet!

Kommentarer
Postat av: Marleen

Dumma dumma dumma klänning!!!!!!! :(

2010-07-25 @ 23:34:26
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0