Jag bakar och bakar...

.. men det blir aldrig 7 sorter..?

Hela kvällen igår bakade jag och just nu håller jag på, men ändå har jag inte åstadkommit mer än: bullar, jordgubbsmuffins, chokladmuffins, drömmar och sommar mums...
Men jaja, det är ju en dag imorgon också, så det så!!!

Imorgon kväll kommer jag ju dessutom ha bakhjälp i form av Ellen, som ska sova över i Alfons rum..
Första sleepover´n för barnens del :) 

Dessutom kommer Emilia med familj hit och fikar med oss.

På Lördag- barnkalas
 och på Söndag släkt kalas för Kelly..

MEn sen... S E M E S T E R!!!

Som vi ska njuta och må gott under de 2 veckor jag är ledig!!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Var det inte du som skulle sluta ha så höga krav på dig själv och släppa prestationsångesten...?

2010-07-08 @ 22:36:05
URL: http://gardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0