Ett dunder och brak kalas....

... vart det inte idag. Men ett alldeles lagomt kalas iallafall :) 7 barn och 6 vuxna, perfekt.

Även om det fick ett litet abrupt slut då Alfons började kräkas, dock är det vanligt här hemma på Lördagar. Alfons är jätte känslig för godis och söt saker, kräks han inte, så blir han nästan odräglig.. Typ som andra kan bli av alkohål.


Kelly fick iallafall fina pressenter och var himla nöjd :)


Lite fika hanns det med innan alla barnen försvann ut.



Efter alla åkt, passade vi påatt åka till Svensta marknad på tivoli istället.. Dock kändes det som om karrusellerna var så gamla att dom snart skulle pajja, så jag vägrade att sätta mina 2 små i något som lfte från marken!!






Radio bilarna var en hit om man frågar Kelly


Ett litet tåg åkte vi också-finns det hjärterum finns det stjärterum ;)


Att Alfons vågade sej på en karrusell är jag imponerad över, för största delen av tiden vi var där höll han för öronen och tyckte att allt lät högt, stackarn!!


Varsinn ballong fick de iallafall välja!!


Efter vi kom hem kom Susanne med familj hit och uppvaktade båda barnen. Nu sover barnen och imorgon väntar ännu en kalasdag med släkten.

Kommentarer
Postat av: L

Haha, förra året tyckte nog inte Kelly att det var lika roligt med karuseller om jag inte minns fel.

2010-07-13 @ 12:09:34
URL: http://lizamacknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0