Det blev en dag på stranden...

... idag med!!

Även i dag i Hackås dammen, fast denna gång tillsammans med Emilia och hennes barn :) Trevlit trots att det var glest mellan solglimtarna ett tag.. Barnen lekte och badade, ja, förrutom Kelly då som är i en trots period!!
Vill sitta i knät på mej sammtidigt som hon säger att jag är dum, nästa gång säger hon att hon älskar mej och ger mej en jätte puss och nästa stund så slår hon eller kastar något på mej.. JIPPI!!! (eller inte)

Jaja, relativt trevligt hade vi det ju iallafall :)

Efter badbestyr så åkte vi hem och lagade mat, inväntade maken som går på semester idag och när han kom hem åt vi den lagade maten :)

Jag åkte väg solo kvist på Dollar och när jag kom hem var Evy här.

Jag har druckit några glas vin och en kall öl på altan...MUMS!!


Några få bilder fråm Kälarne igår:



Fotografen Kelly

Foto: Kelly Macknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0