Datorn=kaputt!!

Våran dator har pajjat och vill inte vara med längre...suck!!

Men förhoppningsvis lyckas min händige make fixa den så den är bra innom kort :)

Just nu jobbar jag inne i stan, sen jobbar jag hela nästa vecka i Hackås och sen är det semester!! Dock bara 2 veckor, den första med bara b arnen, den andra med hela familjen och sen är Mogge ledig en vecka efter det med barnen.. Så barnen får iallafall 3 sammanhängande veckor.. Efter mina 2 veckor jobbar jag heltid i stan och kommer inte komma hem först på Fredag eftermiddag, sover hos mamma alla nätter eftersom jag jobbar till klockan 21... Efter dom 3 veckorna kommer jag och barnen vara ledig 1 vecka till.. något att se framemot efter att bara ha umgåtts med dom på helgerna i 3 vecor...Svammel svammel.. Nu ska jag JOBBA!!

Kommentarer
Postat av: Marleen

Är det jag som har missat något eller ska du jobba på dagis till kl 21?

Nattdagis?

2010-07-01 @ 22:20:05
URL: http://zasett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0