Vilken jäkla dag!!

Klockan 12 skulle jag ha börjat jobba idag... Så vart det inte =(

Innan jobbet åkte jag til Svensta för att kolal lite på Dollarstore, stax innan jag nådde kassan märkte jag att jag knappt kunde se något. Jätte kymigt, men jag mådde bra. Så jag betalade och satte mej i bilen för att åka till stan.. Det gick inte så bra! JAg såg inte vägen och hade ingen aning om vart jag hade bilen, men jag lyckades ta mej till ICA.. Där stannade jag och ringde till Mogge så han och barnen fick komma och hämta mej. Smsade till chefen att jag inte kunde komma till stan idag..
Men på väg hem såg jag helt plötsligt bra och kände mej pigg.. Smsade igen att jag skulle komma på jobbet. Men när vi kom hem slog blixt huvudvärken till och migränet var ett faktum.. Smsade ännu en gång att jag inte kom..

La mej och sov några timmar och när jag vaknade var jag som bakis nästan..

Kände mej inte alls så bra att jag kunde jobba och bestämde mej att inte åka och jobba och bara utföra ett dåligt jobb!

Mogge fixade så att Emilia kunde skjutsa han och hämta våranena bil som var kvar i Svensta, men när hon var på väg kände jag att lite frisk luft kunde vara skönt.. Så jag och Kellly åkte med och sen drack vi liute kaffe hos dom, har nyss kommit hem och NU känner jag mej fri från huvudvärk..

Men jag tycker att migränen har kommit lite väl ofta på sista tiden och det vill jag då rakt inte att det ska fortsätta med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0