Vilka synder?!

Folk säger alltid till oss att vi fått Kelly för våra synder, och visst håller jag med, hon är bråkig, tjurig, trotsig typ som en fjortis som gör någonslags revolt...
Men för vilka synder har vi fått henne?!

Visst jag har inte vart guds bästa barn, men jag vett att det finns dom som har vart mycket värre än vad jag har, men som ändå inte fått igen det i vuxna år!!

Visst, jag stal en bil i högstadiet tillsammans med några kill kompisar, men vaddå, vi ställde ju tillbaka den helt oskadd!

Ja, och att jag snattade i början på mellanstadiet? Jag har köpt så mycket kläder och allt annat i vuxen ålder, så det borde ju ha jämnat ut sej nu ju!!

Jag kaaaanske råkade stjäla alla lampskärmar i vart enda trapphus på Timmervägen tillsammans med kusin och Cissi när vi var små, men varför betalar inte dom för det nu då?!

Och att jag stal "dricka" av mamma, det tänker jag inte ens nämna.. Hon fick ju, varför skulle inte jag få för?!

Sen vet inte jag om den som givit mej Kelly för mina synder tilloch med räknar med dagis tiden, då jag slickade bort allt socker från alla barns socker-målningar som hängde på väggen??

Och att jag skrattade så jag höll på att dö när Sandra höll på att drunkna i en pool i Stockholm..? Jag tyckte ju det var roligt ju, det tycker säkert hon med nu några år i efterhand..?!

Ja jag vet inte alls vad dom utgår i från när dom bestämmer sej för att straffa mej i form av en liten, jättesöt men omöjlig tjej i form av denna dam:



Någon som har något förslag på varför? VAAAARFÖÖÖR!?


Kommentarer
Postat av: Carro

hmm kanske för alla jäkelskap med Chatrine typ när vi skulle gifta bort henne med turken på kebaben?? tror därför jag fått Rasmus han har jag defenitivt fått för mina synder =) Kram

2010-01-10 @ 20:00:24
URL: http://dacarro.blogspot.com
Postat av: Susanne

Tänk positivt! Ni vet ju det att denna dam kommer alltid att klara sig, genom allt. För henne är det minsann ingen som sätter sig på. Men söt är hon <3

2010-01-10 @ 22:32:05
Postat av: Mona

åh men du vet väl hur Karma fungerar?

Allt man gör, både gott och ont får man tillbaka gånger 3.

Amanda var precis likadan när hon var liten och jag varken stal bilar eller dricka när jag var ung så jag måste fått tillbaka gånger 53 för någon liten sak.

2010-01-11 @ 10:48:15
Postat av: danne

lyssna på



devil in the sky- elvis pressly



passar kelly;)

2010-01-11 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0