Urinvägsinfektion?

Ja, det är frågan, har Kellan urinvägsinfektion eller inte?!

Dom ringde mej från barnens dagis idag och berättade att Kelly hade kissat på sej 4 gånger och att där emellan hade hon små skvuttit på toaletten och dessutom somnat vid lunchen...
Hmm, nog för att det hände "olyckor" ibland, men 4 stycken!?

Så jag åkte och hämtade henne och på vägen dit lyckades jag få en tid på BVC..

Väl på BVC kollade dom inte på henne utan sa bara att vi skulle komma imorgon med ett urin prov (morgon kiss)
och jag förstå r att dom inte undersökte henne med tanke på hur pigg och glad hon är.. Inte sjuk, men visst kissa på sej 4 gånger innan mellis känns väl inte helt normalt heller..
Så vi får se imorgon när Mogge tar med henne dit igen.


Dessutom hade Mogge råkat åkt till stan med barnens bilstolar så jag fick åka in till Maria och låna en.. Tack för lånet!!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Vi fick åka in på en akuttid när Agnes kanske hade urinvägsinfektion ju!!!! Dom sa att det var jätteviktigt att kolla upp det på en gång! :O Agnes var också pigg, men hon skrek ju AJ när hon kissade.. (det var dock inte urinvägsinfektion)

2010-01-19 @ 20:29:29
URL: http://ekogatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0