Trött!

Idag är jag riktigt trött, så där att jag skulle kunna somna på en matta här på jobbet utan att ens märka alla barn som leker runt om kring mej =(
Så ikväll kommer det absolut bli en tidig kväll!!
Det har det visserligen vart senaste veckan, men ännu tidigare blir det ikväll..


Imorgon är det kurs igen på andra jobbet och tills dess ska jag ha gjort klart en "hemläxa" att svara på sisodär 25 frågor ang. min uppväxt och det ska vara ner skrivet i blocket som vi fick av kursledaren.. Hmm, jag har inte ens läst igenom alla frågor än.. Det måste jag alltså göra ikväll innan jag lägger mej..suck..

Nu ska jag njuta av rasten som snart är slut ser jag.. suck igen...

Kommentarer
Postat av: sara

Jag har också haft en sån dag, Ett tag ville jag lägga mig ner å grina, haha! Såklart har tröttheten gått över nu när båda barnen äntligen sover.

2010-01-26 @ 23:54:25
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0