STRIKE!!!

Japp, i förmiddags packade jag in barnen i våra fula Audi och åkte mot bowling hallen. Alfons har sett bowling på tv:n och SOM hans krattade när han såg det, så jag tänkte att det måste barnen få prova på något.. Det var mycket uppskattat och barnen skrattade som aldrig förr=)




Barnen fick låna en handikapps ramp som var kanon bra.. Bara att lägga upp bollen, vrida den i possition och sen rulla iväg den!


Väntar ivrigt på sin "boll"


Notera de ur söta bowlingskorna!


Alfons ville sköta allt själv, så han fick jag inte hjälpa att bära klotet (ignorera de drogade ögonen, som alltså inte var drogad=))


När Kellys klot rullade iväg stog hon och mumlade för sej själv "kom igen nu då, kom igen bollen, putta flaskorna"

Det var som sagt riktigt uppskattat av barnen och så underbart när man får sådan service som vi fick, han anpassade tiden, kloten, rampen, väggarna på sidorna och även priset för oss.. Sånt uppskattar jag!!

Barnen hade jätte kul och inget bråk alls =)

Innan var vi påMAX och fikade eftersom dom inte hade öppnat när vi kom och efter var vi in till gammelmomman och drack kaffe, barnen ville ha havregrynsgröt så det fick dom.

Nu håller potatisen på att koka och köttbullarna ska snart stekas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0