Storstädat...Igen..

Att städa är verkligen ett evighetsgöra här hemma, det är stökigt tametusan jämt!!
Men nu är det rent och fint både uppe och nere (över natten) så det känns skönt(tills imorgon bitti när det är stökigt igen)..
Julen är också helt borta på nedervåningen-gardinner bytta och stakar nedtagna!

                 Julen i alla ära, men det är skönt att fli bort den med!!

Annars idag har jag och barnen vart till Fåker och förhoppningsvis fått oss lite vattkoppor av Stella.. Om inte, så fick vi iallafall kaffe =)
Barnen gjorde som vanligt och lekte bitvis, men mestadels bråkade dom.. Mindre kul med allt bråk det jämt ska bli..
Kelly och Stella är ju 2 typiska tjejer som vet och kan bäst, båda två och tyvärr så funkar inte det så bra ihop.. och Alfons är väl som alla andra "karlar" och hatar allt som har med "frunntimmer" att göra ;-)

När vi kom hem åt vi, och sen gick Alfons ut med Mogge och Danne medans jag och Kelly lämnades åt städningen!





Dom må vara bråkig ibland, men det finns inga som gör mej så stolt och mallig som dom gör.. Dessutom är dom det vackraste jag skodat..Någonsinn!
Det är inte mycket jag kan, men fina barn, det kan jag banne mej göra!!
(kan det vara mors arvet??)


Förmodligen inte.. Kanske faster Ninis arv då ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0