Snuvig och jävlig =(

Än har jag inte tagit mej upp på crossen, men barnen har inte lagt sej än och jag tänker spara det tills dom sover idag..

Barnen har nu lekt (eller vad dom nu gör) på samma rum i snart 2 timmar utan minsta bråk, ett tag undrade jag om dom ens levde eftersom jag inte hörde dom.. Det kom ett livs tecken i form av ett önskemål om att kolla på film på Affes rum.. Bra dom lever =)

Jag har åkt på någon snuva av någe slag också.. Snoret rinner, öronen klias, ögonen klias och jag är mör i kroppen.. Men men, så kan det vara..

Imorgon ska jag jobba från morgon till kväll som ass. med ett uppehåll mitt på dagen för att åka påHab. med Alfons..

Det var allt jag hade att meddela, nu ska jag natta barnen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0