Sedan sist..

.. Har det nog inte hänt allt för mycket..?

I går var vi in på Willys klockan 9 på morgonen och storhandlade. Kommer man dit en Lördag den tiden, då har man Willys för sej själv =D
Barnen skötte sej exemplariskt och vi var stolta föräldrar som rullade ut den fulla kund vagnen med mat:)

Efter storhandling blev jag och Alfons avsläppta på stan medans Mogge och KElly hämtade hem Susanne, Joel och Danne från flyget.. Ett par timmar senare och fortfarande en exemplarisk son (och lite shopping) kom våran andra halva av familjen och hämtade upp oss..

En sväng på Barnenshus där barnen köpte ett par Cars bilar och sedna iväg til gammelfarfar och gammelGörel där vi var bjudna på middag!
Där upphörde dom exemplariska barnen att existera =( Alfons skrek, Kelly retades, Alfons matvägrade (som han har gjort sedan i Torsdags) vilket i sin tur leder till ännu sämre humör...

Jaja, efter pappa och hans familj hade åkt satt vi kvar ytterligare ett par timmar och då vart Alfons mycket gladare. Han gillar nog helt enkelt inte när det är för mycket folk och livat..tyvärr, för det gillar mamman ;-)


Och Sandra, den tredje "ungen" på bilden är ju....

...Jag för böveln!! ;-)


ser du väll =D

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag förstår Alfons så väl.

Jag tycker om att träffas allihopa men alla ljud när alla pratar är så jobbigt för huvudet :-)

Sen är det inte så lätt när man har en morfar som ska retas mest av alla :-D

2010-01-03 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0