Sammanfattning!

Sammanfattning av 2009;

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?

hmm, gift mej hade jag ju inte gjort förr iallafall =)

- Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag hade några... Eller  var det då jag skulle sluta snusa..? det höll jag INTE!

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
japp, fast ingen av dom vart första gångs förälder tror jag..(?)
- Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov!

- Vilka länder besökte du?
Inget alls, enbart Sverige

- Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
En resa bla.

- Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
18/4 bröllopsdagen! och Möhippan som var på Påskafton (tror jag, det var i påsk någongång iallafall =))

- Vad var din största framgång 2009?
Fick jobba en hel del!

- Största misstaget?
Oj, säkert jätte många, men inget som var värt att minnas tydligen..

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte mer än vanligt..

- Bästa köpet?
Av alla dessa "bra" köp så måste jag alltså välja ett..? hmmm...?? Sofforna!

- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder på rea antar jag till mej och barnen.. och mat, bensin, räkningar och allt annat tråkigt!

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att mina fina vänner ordnade en sån fin möhippa och att det var såå otroligt många snälla som hjälpte till inför bröllopet!!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Tyvärr är det nog bara barnlåtar eftersom det är det jag trallar på hela dagarna..

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Förmodligen ledsnare eftersom det har vart så mycket strul med barnen framför allt när Mogge var i Sundsvall och jobbade.. Men jag har vart mycket glad med =)

- Vad önskar du att du gjort mer?
Behållt tålamodet!!

- Vad önskar du att du gjort mindre?

Bråkat med barnen

- Hur tillbringade du julen?
Här hemma med svärmor, Willy, Therese, Alf, Engla, Ricky, Patricia, Ella och våran familj.

- Blev du kär i år?
Om och om och om igen... I samma 3 personer!

- Hur många förhållanden?
Alldeles för få ;-)

- Favoritprogram på tv?
IDOL!

- Bästa boken du läste i år?
Ehhh läsa?? När man kan se på film istället!!

- Största musikaliska upptäckten?
Där blir nog svaret; Shine down

- Något du önskade dig och fick?
Ett bröllop, en massage dyna, en hyffsat frisk familj, jobb...

- Något du önskade dig men inte fick?
Jätte mycket pengar!

- Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hmmm, vaknade på ett hotell rum i Persåsen, åt hotell frukost åkte sedan hem och till Vigge bygdegård för att städa bort bröllopet!

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nej, det tror jag inte!! Är faktiskt nöjd med året!  Ok, lite pondus kanske;)

- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Stil?!?! Vad är det?? Avslappnat kanske!! Måste man ha en stil alltså??

- Vad fick dig att må bra?
Vänner, släkt, barn, snus, Mogge, Idol, Rea.. det vanliga =)

- Vem saknade du?
Känns som att jag har hunnit träffa de flesta =)

- De bästa nya människorna du träffade?
???

- Årets sötaste?
BARNEN!! Det var den lätaste frågan av alla! den enda där man inte behövde fundera på=)

- Årets hetaste?
Anderas Carlsson (han i idol jurryn)

- Årets största kärlek?
Mogge!  (och sofforna).. jaja och barnen!

- Årets besvikelse?
Krogen!

- Årets bästa?
Ullareds trippen, var ju inte helt fy skam... Känns som att jag inte kan svara bröllopet på ytterligare en fråga.. Så Ullared och Gekås får det bli!!



Se så, gör denna lista ni med så jag har några bloggar att läsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0