samlad trupp!

Familjen är samlad igen.. Fast iofs är den splittrad igen eftersom barnen sover i varsitt rum, jag sitter här och Mogge vid tv:n, men alla är iallafall i samma hus:)

Min middag fick bestå av en Findus wärdshus.. Jag hade (tyvärr) helt glömt bort hur äcklig dom rätterna är!! Dessutom kom jag på efter förrsta tuggan att dom hade ju förböveln hittat sniglar i dom där portionerna förrut..Det var den middagen det, matlusten försvann!
 :( 
Iställer "crossade" jag i 30 minuter och gjorde mej av med 124 kal..Så det får räcka för idag.


Jag och Kelly tog en riktig mys dusch förrut också- silver shampoo, hårinpckaning, choklad tvål och smorde även in oss med body butter från bodyshop efteråt.. Nu är vi fräshare än någonsinn och luktar mumsigt!!

Nu ska jag göra maken sällskap i soffan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0