Perfekt!

Nu har jag fått utökat några timmar i veckan som ass. och dessutom så jobbar jag varannan Onsdag i Hackås också, alltså de Onsdagar som jag inte har kurs genom ass. jobbet =)

Det känns så skönt och roligt att ha två jobb och att jag vet mina arbetstider för varje dag=)
Desutom har jag räknat i hop hur många timmar i veckan det blir på varje ställe och det blir precis en heltid om man slår i hop det =) Jag trodde det vart lite mer, men det vart det inte..
38.5 timmar ena veckan och 41,5 den andra veckan...
Jag är nöjd!!


Annars idag har jag jobbat och efter det var jag och Emma på stan, jag handlade inte mer än present till Mogges syrra som fyller år och strumpor till barnen..

Nu sover barnen och Mogge är ute och ev. gör affärer på gården..
Inga knark affärer!!

"Ska vi, ska vi byta grejer, ska vi byta grejer med varann?! En rostig traktor mot en motorcykel, en motorcykel mot en rostig traktor.. Ska vi, ska vi byta grejer, ska vi byta grejer med varann??" tralla lalalalaaaaaaaaa!

Får väl se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0