muskel-redskap =)

Idag har jag vart på en intressant kurs på jobbet- en beteende vetare som ska lära oss att lära känna oss själva på djupet..typ.. lite svårt att förstå än just vad det ska vara bra för, det handlar ju inget om hur vi vårdar "brukaren" eller så, men som sagt spännade blir det nog =)

Nu  är det iallafall klart att jag ska jobba 2 dagar i veckan i Hackås framöver..TJOHOO!! Så nu har jag jobb nästan varje dag, varannan Onsdag kommer jag inte att ha något inplanerat, men annars så =)

Efter jobbet idag var jag in en sväng på Lillänge och hittade lite små saker på REA:


En varsin vår-lurvig flecee till ongan=)


Fin skjorta till Affe!


JEans till mej

Och en kofta till mej!

Dessutom mötte jag upp familjen i Brunflo hos Emma, Maritha och Ingvar. Där vart jag och barnen bjudna på middag medans Mogge fick åka och hämta upp "muskelredskapet" som barnen kallar det ;) Något dom fått från MussePigg, själv har jag ingen aning om vad det är.. Detta är iallafall en Crosstrainer som jag stått en halvtimme och svettats på nu ikväll =)

 

Barnen ville ju också prova ju=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0