julklapparna!


Barnen fick ju pyssla ihop egna små paket som dom gav bort hej vit i julklapp, jag har glömt att visa vilka fina dom gjorde:


Fina magneter! Alfonsg gjorde bara gubbar och Kelly försökte så gott hon kunde=) (alfons är dom längst till vänster)


Sen fick dom stoppa dom i varsin påse och bestämma vem som skulle ha vilken!

Dessutom så fick mor och far-föräldrar en fotokalender och ett sånt här vacker syskon kort:


Alfons var livrädd för blixten, men lyckades ändå krysta fram ett leende.. Kelly var sur, andledning:?? (morsarvet kanske) =)





Söta är dom iallafall!! och japp, dom är helsyskon!! ;-)

Imorgon ska barnen förlja med mej och sova hemm ahos deras momma. Jag ska sova där eftersom jag ska jobba, men hon ville så gärna att barnen skulle följa med. Min lillebror Tim skulle också dit, himla kul eftersom jag inte träffat han sedan bröllopet i April!
Så jag och barnen har packat deras nya resväskor som dom fick av gammelmomma i julklapp =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det var fina bilder :)

2010-01-06 @ 21:08:53
URL: http://ekogatan.blogg.se/
Postat av: sara

Jättefina bilder! :) Söta dom är :)

2010-01-07 @ 00:08:18
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Desirée

Super fina bilder!! De är ju lite kul att just Kelly fick så guldiga och fina lockar i håret =) Tänk om de hade varit tvärt om.. hihi Ja hon hade ju självklart varit lika fin, Men kul att de kan bli så olik fast ändå så lik varandra. =)

2010-01-07 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0