Ingen ledig Lördag..

Idag tog jag på mej att jobba några timmar på förmiddagen och det gjorde mej verkligen inget alls eftersom vi inte hade några planer för dagen.
När jag slutade jobbet åkte jag in på JULA och köpte några krokar som vi satt upp i hallen:



När jag kom hem klädde vi på oss och gick ut och åkte skidor och skoter.. Kallt, men skönt.. Ännu skönare att komma in efteråt dessutom:)







När vi kom in gjorde vi ordning Lördags mys i form av popcorn som momman var bort med på mitt jobb igår till barnen (+ tuggummi och varsitt tom och Jerry kex paket kom hon med) banan pengar och äppelskivor.. Barnen mös och jag frös...

Nu sover barnen och jag ska kolla läget i internett världen innan jag lägger mej i soffan...
Idag blir det vila från crosstrainern, det är ju Lördag för böveln :)

Kommentarer
Postat av: Desirée

de blev ju fint de där :)

2010-02-03 @ 16:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0