HALLELUJA MOMENT!

Nog för att jag har jobbat ytterst lite den här veckan, så var det vääldigt härligt att göra helg!!
JAg och barnen sov hos mamma i natt tillsammans med min lillebror Tim.. Det innebar att jag tog 2-sits soffan.. Klockan 22 somnade Kelly, jag somnade 12.30-01.00 någon gång, klockan 02 vaknade Kelly inne i mammas sovrum och ville INTE sova där. Hon skulle sova med mamma (suck)
Har ni någon gång delat en 2-sits soffa med en liten tjej som vaknar för ingenting, så antar jag att ni förstår hur "roligt" det var. Klockan 06 vaknade Alfon (suck igen!!) så mellan 01-06 sov jag MAX 2,5 timmar sammanlagt!!

Jag var ingen pigg människa idag!

Men men, nu är det iallafall helg och jag har förberett inför Isabelles dop imorgon-slagit in paketet, gjort ett kort tll och just nu håller jag på bakar sockerkakor till dopet också! JAg har även gjort någon slags chokladgodis, men eftersom det vart så få, så kokade jag knäck med..
Det är slut på mjölet och då får man hitta på sådanna saker utan helt enkelt!

Med dieten går det jätte bra! Jag har lite svårt för all slekt mat iofs och försöker kompensera det med grytor och liknade istället =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Chokladgodisarna var jättegoda! Har du gjort efter recept eller hittat på eget? Tilde hade ju en hel skål på sitt hörn för sig själv, så jag var tvungen att gömma den tillslut innan hon åt sig illamående. :)

2010-01-09 @ 22:35:03
URL: http://m-mammatill2.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0