Dop!

Igår var vi på lilla Isabelles dop i Ovikens gammla kyrka.. Kul att komma iväg på något trots det kalla vädret=)
Mina barn fick jag muta med klubbor för att det skulle sitta minsta lilla stilla, trots klubbor så gick det inte att få dom att sitta alldeles stilla och vara knäpp tyst.. Tur att det inte bara var mina barn ;-)


I kylan utanför kyrkan!


Snygg Erik!


Bus innan dopet började


Isabelle, Emilia och Anders


Alfons och Alvin lekte himla bra med lego mednas vi vuxna fikade... Det har nog aldrig inträffat förr att dom leker bra =)


Efter dopet drack vi mer kaffe hos Evy och sedan åkte vi hem och lagade mat- korvstroganoff med massa grönsaker i till oss (utan ris) och Alfons önskemål Blodpudding till barnen=)

Senare på kvällen fick vi besök av Jessika och Micke, men dom kollade vi på "Paranormal activity" och jag måste erkänna att den var lite läskig... men tack och lov var slutet lite överdrivet, så jag kunde ta den med en nypa salt (typ)


Snart kommer Emilia med barn hit och ska leka med oss..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0