Det går dåligt för mej och Emilia!!

Idag har jag vart på fortsättning på kursen via det andra jobbet.. Flummigt, men säkert jätte bra =)

När det var färdig kursat gick jag på Willys och storhandlade, rätt skönt att göra det heelt själv, ingen som har något att säga till om ;)

Åkte hem i tron om att jag bara skulle äta middag och sedan skulle jag och Emilia åka vidare till Svenstavik för mitt första spinning pass.... Dessvärre åkte Emilias make ut på brand utryckning, så vi fick avboka :/
Bättre lycka nästa Onsdag för oss =)
Det var ju lika förra veckan när vi skulle simma, då var badet stängt i Myrviken... Och tydligen ska dom ha stängt på Tisdagar hädanefter. Dom har alltså bara öppet Torsdagkvällar nu mera och då jobbar jag.. Dessutom höjt priset till det dubbla..?! SKIT!

Barnen sover och Mogge "hotade" med filmtittning ikväll..

Skönt att jag har crossat min halvtimme för dagen så att jag kan sitta med gott samvete ;-)



När jag kom hem vid halv5 tiden hade Mogge och barnen vart uta i några timmar, så barnen var härligt röda om kinderna=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0