badat och "crossat"

Idag har jag vart på badet med Emma, riktigt mycigt och roligt..Dock lite kallt i poolen=(

Efter badningen åkte jag till Lillänge för lite mat handling på coop och shampoo och balsam handling på RUSTA...
När jag kom hem bar Susanne med familj här, dom var stor bjudna och ville inte ha mat ;)

Medans barnen kollade på bollibompa passade jag på att köra crosstrainern i 30 minuter, jag var så svettig att det rann i ansiktet när jag var klar, men skönt är det (nästan lite roligt)

Nu har vi nyss lagt barnen och jag hoppas att det är något bra på tv:n ikväll!!

Medan jag badade med Emma sysselsatte sej barnen med detta:





Barnen fick sina skidor av farmor och Willy i julklapp. Dessvärre var Alfons skidir trasig när han fick dom så Willy bytte till ett nytt par. När Alfons såg dom sa han "men vad du är snäll mamma som har lagat dom"
Jag berättade att det var Willy som hade fixat det så nu säger "men vad Willy är snäll som har köpt nya skidor till mej, han är sååå snäll"

Dom är inte bara söt när dom sover ;-)

Och när jag ändå pratar om Willy.. När jag och Kelly var på "Willys" i Lördags så pekade hon på varenda karl nästan och frågade "är det där Willy då??"  Hon trodde nog att det var Willys "Willys" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0