Alltid retar det någon....

.. när man handlar väl behövda saker på REA! ;)


byx pyamas till Kelly 25:-


"Prinsess" kläder till skrollan =) MAX 50 kr tyck


Till Affe- byxa och mumin tröja båda för 79:- den svart/lila tröjan för 50:-


Till mej 100:- för båda


Mysbrallor till maken 75:-

Slutade lite tidigare idag så jag passade på att kolla på halva rea priset lite.. Passar på att handla sånt som behövs nu när det är REA istället för att handla allt på full pris sen när den storleken ska andvändas, men inte finns i barnens garderober..
Smart tycker vi, dumt tycker andra ! ! !

Alfons hade haft det kanon bra hos momma och varken han eller momman ville att han skulle åka idag.. Momma ville låna han igen nästa Torsdag när jag ska sova där =D
Momman var även så snäll att hon bokade tvätt stugan så att hon kunde tvätta vårat sofföverdrag medans jag jobbade. Att göra det hemma utan torktumlare skulle ta en veckla innan allt torkats och tvättats.. TACK och BOCK!

På vägen hem stannad evi hos Evy på kaffe och Alfons visade upp sina "skills" på sin dator, han är så duktig att jag (och andra) tappar hakan ibland!

Fredags mys har vi haft ikväll också:


Vi ska försöka, i största möjliga mån, att utesluta Lördags godis och istället ha Fredags och Lördags mys =)



Nu fortsätter myset utan barn!

Kommentarer
Postat av: Lola

Va? Finns det folk som tycker att ni är dumma som köper kläder i större storlekar på rea?! Men jösses...det är ju hur smart som helst ju!!!

2010-01-16 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0