1 januari-10

Ny månad, nytt år och ett nytt migränanfall =/

Idag har jag legat deckad i sovrummet mellan klockan 11 och 17, med världens migrän, jag såg inget på högerögat, vänsterarmen domnade bort, illamåeende och det känndes som jag hade ett spätt genom ögot och bak i nacken.. Jätte roligt var det...NOT!! MEn nu är jag på benen igen, men mår som en påse nötter ungefär.

Igår var det iallafall nyårsafton om det var någon som missade det ;-)
Vi firade det genom att vara ute och elda samt leka i snön på förmiddagen:





På eftermiddagen/kvällen var vi bjudna på fest hos Carro, men eftersom vi inte fick tag i barnvakt så vart vi kort livade där.. Jätte god mat och efterrätt hann vi med, innan vi lämnade nyårsfesten klockan 19.30 =)


Carro och Chatrine




Tur att det finns lekrum hemma hos Carro =)


På väg hem..

Väl hemma kollade vi på lite barnfilm och en timma senare sov barnen. Jag och Mogge kollade på Saw 5 och 6, och när klockan slog 12 kollade vi ut genom fönstret på fyrverkerier och sa gott nytt!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Har ni förökats? vilken är det tredje barnet på översta bilden? Taskiga dig som inte lät Alfons ha på sig fin-pälsen dagen till ära ;-) Söt var han iaf!

2010-01-01 @ 22:45:42
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0