Torka!

Jag har verkligen ingenting att skriva om, inget som ni inte redan vet iallafall..
Jag jobbar, jag kommer hem, pratar med make och barn, tränar lite, sitter vid datorn, sover!
Thats it!

Jag har fantastiska barn som slåss och pratar bajs.. Men när dom kramar om varandra och säger "jag älskar dej storebror/storasyster" och skrattar tillsammans så spelar det ingen roll vad dom gjorde för hyss innan :)

Emila och barnen har vart här på eftermiddagen idag och igår kväll var Micke här och hälsade på.. Kul med lite besök!!

Imorogn är det Hab och efter det jobb i stan.. Skönt att få dessa härliga kontraster i jobben.. Stressigt dagis till lugnt assistent jobb.. Jag kan omöjligt haft mer tur med jobb än vad jag haft! Gillar båda jobben, kollegor, barn, brukare.. ALLT!!
Trivs med min tillvaro nu, hur bra allt snurrar på och att jag lever med de 3 bästa man kan leva med!!


Mogge och barnen åker traktor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0