Prupp och bajs!

Jag har nu välkommnat mina barn in i den berömda..

*trumvirvel*


..KISS OCH BAJS ÅLDERN!!!

Och den är ju verkligen såååå charmant... NOT!!


"kelly du är en prupp bajs" hahahahaha!!"

"Alfons du är en bajsooo" hahahahhahaha!!"

"Den ser ut som bajs, blä, ska vi äta bajset kelly?" hahahahhah"

"Mamma och pappa är bajsar" hahahahhhhahaaha!


Ungefär så låter det hemma nu för tiden... suck..

Jaja den är väl övergående hoppas jag, men den är tärande också!
Ska man låta dom prata så eller ska man försöka hejda dom? Tips någon??

Jag säger åt dom att dom INTE får prata vid mat bordet om sådant, men annars bryr jag mej inte så mycket och hoppas att det går över p g a bristande intresse hos mej och Mogge...

Men "jippi" iallafall...

Skit ungar ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hos oss är det inte bajs än, utan rumpor och snippor. Pippi Långstrump t.ex. har en kappsäck full med rumpor, snippor snippor snippor, är också bra att ha! asgarvar i smyg

2010-02-11 @ 11:18:21
URL: http://mammasara.blogg.se/
Postat av: sandra

Välkommen.. välkommen säger jag bara! Stella kör den varianten att alla hon träffar vänder hon sig om och låtsaspruppar på.. suck! Inte speciellt roligt om du frågar mig men fråga Fredrik och han kommer med ett stolt leende berätta ingående vad hans vackra prinsessa är talangfull.. Sådan far sådan dotter antar jag.

2010-02-11 @ 13:12:50
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/
Postat av: Lola

Låt de prata. Det går över o försöker man få de att inte prata om bajs så blir det bara mer intressant. Gå ut i skog o mark o kolla på djurbajs, läs i bäcker, snacka om vad bajs är. :-)

2010-02-11 @ 15:39:05
Postat av: Mona

Va....menar du att det ska gå över.

Berätta det för moffan är du snäll.

2010-02-12 @ 12:15:45
Postat av: Karin

Hi, hi... gör ingen stor affär av det... det är en fas de ska igenom, och det blir bara roligare om mamma säger ifrån.

Sen har du ju en kollega i Hackås som är bra på att lära ut om ämnet, om du vill fördjupa kunskaperna. Fanny i bilen i dag sjöng:

Högt upp i rumpan där fisarna bor, där fisarna bor... och så fiser du.... och så fiser du....

Tack Micke!

2010-02-13 @ 22:36:59
Postat av: sara

Haha visst är det bra härligt med allt bajs? ;)

2010-02-24 @ 10:55:18
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0