Plask plask!

Idag efter kursen mötte jag upp Emilia, Erik och min Kelly som Emilia tog med sej från Oviken, barnen var mycket förväntansfulla inför badet.

Båda barnen hade det mycket trevligt och Kelly tyckte det var jätte kul, även om hon var långt ifrån lika vild som Erik var i vattnet..
Men hon vågade sej ut i den stora bassängen och inte ett enda bråk eller gnäll under hela vistelsen =)


Erik, Emilia och Kelly


Busfröt nr1!


Busfrö nr2!

Kameran är inte vattenät och därför vart alla nadra bilder bara suddiga av imman =(

Efter dusch och påklädning åkte vi vidare till Fryshuset och kollade på deras utförsäljning. Dett ahittade jag:


Alla damjeans för 39:-/styck och ett par leggins till mej


Mogge fick en t-shirt.. han fyller ju trots allt år ;)

Sen vart det en tripp på Maxi för lite inhandling av diverse matartiklar samt 1 tårta som vi mumsade på till kvällsfika när jag och dottern tillslut kom hem=)
Sen var det hopp i säng för barnen.. och snart för mej med som det känns *Gääääsp* Man blir trött av att bada!

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, vilken härlig bild på Kelly :D

2010-02-25 @ 10:31:33
URL: http://sarasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0