Party trasher!

Igår hade jag verkligen JÄTTE roligt.. Hela kvällen, typ ;)

Jag mådde lite dåligt och fick därför varken i mej särkilt mycket mat eller särskilt mycket att dricka (vilket iofs var bra efter som jag skulle vara körbar idag)
Men gud så roligt vi hade!!

Klockan 03.00 kom jag i säng (soffan) och somnade efter de sista gästerna åkt. Sandra, Emilia och Ullis stannade kvar över natten.

Jag var så trött de sista timmarna och kände mej som en riktig tråkmåns, men så mår man inte så bra efter man kräkits heller (dock INTE pga av för stor konsumtion av alkohol..viktigt, viktigt!!) Förmodligen för att det vart för mycket sött för min kropp..

Jaja bilder säger mer än 100 ord säger dom ju.. så:


Carro coh EMilia


Maria


JAg och Emilia


Carro, Emilia, Maria, Tine, Sandra, Marit, Annelie och Ullis alla åt vi tacos till middag!


Förväntans fulla tjejer!


Klämma och känna skulle vi alla göra.. men du ser skeptisk ut Sandra..?


Carro!


Som sagt-klämma och känna!




Ehhhh Men Emilia!! ;)

Efter visningen spelade vi spel, surrade och skrattade ännu mer!!

Jätte roligt hade vi, och skönt var det att vakna pigg och fräsh imorse =)

Hur mår ni andra som var med idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0