Miljon lotteriet!!

Japp, miljon lotteriet är barnens nya favorit program..strunta i barnprogrammen och sätt på miljon lotteriet =)

Alfons är så inne i det att han lär sej vad dom som är med och tävlar heter och dagen efter kan man fråga något om programmet och han svarar oftast rätt =)
Söt nosar!!

Ikväll efter jag kom hem från jobbet så tog jag tjuren i hornen och städade övervåningen.. resten tar jag imorgon efter Mogge och barnen åkt till stan.. Ska bli rätt skönt att vara hemma ett helt dygn UTAN ansvar..

TJEJFEST står ju på morgondagens schema =)
Jag tror vi blir ca 10 tjejer som ska äta och dricka gott, prata massvis, sjunga (förmodligen!!), spela spel samt ha en liten "föreläsaning" om om diverse olika "gör-det-själv" redskap  (sex party)

Riktigt kul ska det bli och jag ser verkligen fram emot det!

Mogge har jag lyckats övertala att han ska ut och hitta på något med sina vänner och sover kvar i stan. Kelly sover hos gammelmomma och Alfons hos gammelfarfar och gammelGörel.

NU ska vi se klart på Beck- i stormens öga, som vi somnade ifrån förra helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0