Jo men just i tusan!!

Alfons hade ju fått en kallelse till barnkliniken där det stod att han skulle vara där igår. Så Mogge och Affe åkte dit utan en aning om vad det igentligen gällde.. Det visade sej vara p g a hans astma.. eller rättare sagt ICKE astma =)
Proverna dom gjorde var jätte bra och han har alltså "bara" förkylnings astma, vilket naturligtvis är bättre än kronisk astma=)

Alfons hade vart jätte duktig och när jag kom hem från jobbet berättade han vad det stod på någotslags mäinstrument dom andvänt sej utav: "2.06"...Tror jag det var han sa.. och vad det betyder har jag ingen aning om, men bra var det ju iallafall =)


Kelly har nu vart blöjfri även på nätterna i 1 vecka.. utan olycka =)
Synd bara att storebror börjat kissa på sej om nätterna igen... Bra att vi får underlägg från Hab ialafall, dom ville inte att vi skulle sätta på han bljöor när han vart så duktig förrut=) 
Det vill inte Alfons heller "jag är ingen bäbis nu"

Jaja, nu har jag fördrivit nästan hela rasten til att blogga... Dubbelt pass på crossen ikväll då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0