Igår...

.. var det tjej kväll igen, fast denna gång var det i Brunflo hemma hos en bakant som jag knappt sett på flera år..
Det var himla kul med massa skratt och prat.. Tack och bock för det!
Jag höll mej dock nykter och körde hem på kvällen.

Innan tjejfesten var jag och Emma ut på stan, kallt och jävlgt ute, men vi hade himla roligt iallafall :)
Eftersom jag och Emma var klar ett par timmar innan det var fest dags, så satt jag kvar hemma hos Emma med familj och drack kaffe..

Så idag har jag klivit upp med barnen och Mogge sover än.. Om ett par timmar bär det av till Djungelhuset och sedan middag hemma hos pappa med familj.. JEsper har fyllt år och det ska firas!

Nu ska vi spela ett av de nya spelen jag köpte til barnen igår, ett  har vi redan avverkat nu på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Lola

Kul att du kom! :-)

2010-02-21 @ 18:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0