här är dom!!



Vackrast!


Flurigast!!


Idag har jag iallafall vart på kurs på jobbet, efter det var det handling på Willys inför festen på Lördag..
Mycket snarra och gotta ska vi äta då.. Jag har hållt fingrarna i styr lääänge nu, så på Lördag då ska det unnas=)

En sväng på bolaget hann jag också med så klart;)


När jag kom hem bakade jag after eight muffins och barnen skulle så klart smaka smeten efteråt( själv har jag varken provat smeten eller de färdiga resultaten än)




Kladdigt blir det vill jag lova!


Köpte förresten 2 billiga orikideer idag också, livs levande dessutom.. ett tag iallafall, resten av alla blommor i huset är plast, så det här med att sköta om blommor är INTE min grej!



Medans vi kollade på miljonlotteriet ikväll gjorde jag en hel hög med situps och ett gäng rumplyft (eller vad det heter..? Jag lägger upp benen på tv bänken och lyfter upp och ner rumpan)
Detta gjorde jag även igår och jisses vilken tränings värk jag har i skinkorna!!

Nu ska jag avrunda och lägga mej i soffan... g´natt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Pussa på lilla pricigkorven från mig och lille Affe också så klart. Hmm, levande blommor.... spännande! Du vet ju vart du kan ha iväg dom sen när dom vissnar...

2010-02-10 @ 22:25:31
Postat av: Desirée

Vilka sötnosar!! =) Hoppas kelly inte får nå fler prickar!

2010-02-11 @ 11:01:41
Postat av: sandra

Orkideer är en baggis att sköta så det kommer nog inte bli något problem! =) Kan jag, kan definitivt du!

2010-02-11 @ 13:09:26
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0