Botad av en glass?

Kelly har haft hög feber hela dagen och är täppt i näsan så att man knappt hör vad hon säger...
Nu ikväll fick hon en glass för att överhuvudtaget få i sej något alls idag... Sen var hon pigg!!
Så glass har uppenbarligen en helande effekt! Det ska jag komma ihåg nästa gång jag är sjuk ;)

Annars idag har jag jobbat och jag är sååå glad att Mogge är arbetslös nu, eftersom sjukdommarna avlöst varandra. Hade blitt mååånga VAB-dagar annars...

På lunchen idag tog jag en prommenad, så ikväll blir det nog bara lite situps och ett litet tag på crosstrainern, det får räcka. Jag har jus tädat ikväll också och det måste väl ändå räknas som passiv träning va? ;)

Nu har jag inget mer att tillägga.. Ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0