ÄNTLIGEN!!

Jag,Sandra och Emilia har länga pratat om att ha en tjej kväll. Nästa helg blir det av, hemma hos mej!
Jag hade redan fixat barnvakt till Kelly (gammelmomma) Mogge ska sova hos en kompis i stan och Alfons trodde jag inte det skulle bli några problem att fixa barnvakt till...Ack så jag bedrog mej!

Min annons på blocket gav inte direkt så mycket, Men..
Moffan(ska till Ö-vik)
Farfarn (ska till Stockholm)
Maritha, Ingvar och Emma (ska bort)
gammelmomman (ska ju ha Kelly)

Men så tillslut, alldeles nyss, har jag pratat med gammelfarfarn och gammelGörel..Dom kunde!!! Dom ville!!!

Så nu är det fritt fram nästa helg och jag behöver inte bekymra mej om det längre =)

På Lördag smäller det!


Kommentarer
Postat av: sandra

Tror fröken Macknow menar BLOGGEN och inte Blocket ;-)

2010-02-05 @ 22:14:31
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0